Udenlandstur til Færøerne

1. juli 2018, kl. 20:00
Færøerne
Ledige pladser
0 ledige pladser (ud af 12)
Instruktør
Jesper Gynther
Pladser til ventelisten
20 ledige pladser (ud af 20)
Lidt om turen
Vi skal både vandre på de grønne fjelde, gå på sightseeing i Thorshavn, se Lagtinget (parlamentet) og opleve færøsk kunst på Nationalkunstmuseet. Derudover skal vi feste med vores venner i FNU Færøerne, møde en færøsk familie – og vi arbejder også på at kunne møde nogle, der har valgt at nordjobbe på Færøerne.

Overnatning og transport
Vi har lejet to store biler, så vi kan komme nemt rundt på Færøerne og opleve de mange skønne naturperler. Og så skal vi bo på en spejderhytte på landet i tremandsværelser med enkeltsenge, og hvor vi har mulighed for at lave mad i fælleskøkkenet.
Hvad koster det?
Deltagerprisen er 2.000 kroner per person – dette beløb dækker både flyrejsen, overnatning, planlagte aktiviteter og mad (morgenmad, frokost og aftensmad).
Skal man være medlem?
Hvis man ikke er medlem af FNU, så bliver man det automatisk ved tilmelding og det første års medlemskab er så gratis.
Hvor gammel må man være?
Der er ikke nogen aldersbegrænsning på turen, men dog er der fortrinsret til personer under 35 år. Det betyder, at hvis de 14 pladser ikke er taget inden 1. juli 2018, så åbner vi for, at personer over 35 år kan tage de resterende pladser.
Tilmeldingsfrist er overskredet.

Antal deltagere: {participants_count}

Handelsbetingelser

Her kan betales med Dankort , Visa, MasterCard, Maestro & JCB
- CVR-nr.: 32119751
Handelsbetingelser
Alle udbudte ydelser er kontingenter til foreningens aktiviteter. Der kan betales med følgende kort: Dankort og VISA/Dankort. Kortgebyr opkræves ikke. Du betaler først for en aktivitet når foreningen har registreret din tilmelding. Ved modtaget betaling modtager du en email med kvittering, hvis du har angivet en email-adresse under tilmelding. Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre. Der er fra indbetaling af kontingent har fundet sted og i hele bindingsperioden ikke fortrydelsesret eller opsigelsesmulighed. Kontingentet er personligt og kan ikke overdrages.

Adresse: Vandkunsten 12, 1467 København K, tlf.: 26154163, mail: fnu@fnu.dk